headers1.pngheaders2.pngheaders3.pngheaders4.png

Informatie over het eet- en drinkfestijn op vrijdag 30 mei 2014

 

U heeft zich als buurt/groep opgegeven voor het eet- en drinkfestijn. ( klik hier voor inschrijfformulier )

Het is de bedoeling dat ook het eet-en drink festijn past in de tijd 1814. We zouden het als organisatie daarom ook erg waarderen als, indien mogelijk, daar rekening mee wordt gehouden. Wel is het zo dat hiervoor geen strikte regelgeving geldt. De organisatie gaat er dan ook met enige souplesse mee om.

Elke buurt die zich heeft aangemeld, krijgt ca. 1 week voor het eet- en drinkfestijn een compartiment aangewezen. Dit is de plek waar u zoveel mogelijk uw attributen plaatst zoals: barbecue/stoelen/tafels etc.

 

Overige informatie:

  • Banken en tafels zijn te huur a 1,00 per persoon. De lengte van de banken/tafels is 6,80 meter en is voldoende voor 24 personen(12 personen aan elke zijde.)
    U kunt natuurlijk ook zelf uw tafels en stoelen meenemen.
  • Stroom is beperkt aanwezig op het terrein (vooraf aangeven op het aanmeldingsformulier).
  • Muziek is op het terrein aanwezig.
  • De afvalstroom wordt door de organisatie verzorgt.
  • Het terrein is beschikbaar om 18.00 uur en dient opgeruimd te worden verlaten om uiterlijk 01.00 uur.
  • Eten en drinken is volledig door uzelf in te vullen, of u neemt alles mee of u maakt gebruik van de aanwezige kramen, horeca of vuurplaten (os aan het spit, varken, kippen).
  • Alle betalingen op het terrein geschieden door middel van duiten. Deze zijn overal op het terrein te koop.
  • Tijdens het evenement is gemotoriseerd vervoer i.v.m. de veiligheid niet toegestaan.
  • Het plaatsen van tenten e.d. juichen wij niet toe maar kan in overleg met de organisatie besproken worden. (dit op het aanmeldingsformulier aangeven )
  • Er worden (bolderkarren ter beschikking gesteld voor goederen vervoer)
  • Jolijt is verplicht.

 

Veel plezier gewenst met de voorbereidingen.

Organisatie BSDK

Joomla templates by a4joomla